Hunter Kelsen
Dołączył: 24 Wrz 2024 Posty: 5
|
Wysłany: Wto Wrz 24, 2024 04:07 Temat postu: fila electrove |
|
|
Fila Brazillia nigdy deichmann fila nie sprzedawała się w takiej samej liczbie, jak niektórzy jej towarzysze z brytyjskiej sceny breakdance z lat 90., ale powód, dla którego pozostali poza zasięgiem radaru, jest tym samym powodem, dla którego ich nagrania były tak dobre. W przeciwieństwie do występów na stadionach tych, którzy szybko wysz li na powierzchnię około 1997 roku, Brazillia utrzymywali swoją muzykę luźną i wolną od sztuczek – pod tym względem byli prawdziwym rodzeństwem elektronicznej muzyki do słuchania, której orędownikiem był w latach 90. Warp.
Numer 10 od Fila Brazilia, Dicks nasyca twoje podniebienie wszystkim i wszystkim, czasami masz wrażenie, że jesz obiad i deser, wszystko zmieszane i podane jako shake. Naładowany wszystkim, od psychodelicznego rocka, breaków z infuzją electro i dorzucając trochę sampla dla dopełnienia, i nie zapominajcie o Banjo! Po raz kolejny Fila Brazillia wydała jak zawsze eklek buty fila deichmann tyczny album, który dał im status bardzo szanowanych, zwariowanych bandytów z remiksami. Przynajmniej możesz znaleźć „tę" różową płytę, gdy jej szukasz.
Fila Brazillia łączy siły z ambientowym fortepianem Harolda Budda i nowofalowym art rockiem Billa Nelsona na EP-ce THREE WHITE ROSES & A BUDD. Utwór otwierający, „No Shade, No Sh fila electric flow wmn adow", ma dryfujący, smutny charakter, jakiego można by oczekiwać od Harolda Budda, a gdy zapętla się na całej długości utworu, pozostali współtwórcy nakładają na niego złowrogą elektronikę. „Adrift Amidst Les Odalisques" ma o wiele bardziej senny charakter, jak światło słoneczne przebijające się przez liście, a chłopcy Fila ułożyli delikatny rowek na wierzchu. Gitara Billa Nelsona wysuwa się na pierwszy plan w „The Airless Time", jak wycie bólu, a obok fortepian Budda. „Blue Locus", ostatni utwór, jest niemal odzwierciedleniem utworu otwierającego, ale otwiera się w iskierki. Zniewalająca i fascynująca rozrywka dla filadisruptor chłopców Fila.
Od 10 lat Cobby i jego kolega Fila Dave McSherry tworzą różnorodne, pełne przygód dźwięki. Przestronne, wyluzowane i zawsze bardzo muzyczne, ich sześć albumów dla Pork Records umieściło małą wytwórnię Hull w Wielkiej Brytanii na mapie, zaskakując i zachwycając głowy i serca na całym świecie. I robili to bez wywiadów, zdjęć prasowych czy reklam — nie lada wyczyn w przedmiędzynarodowych „dniach pracy w sieci".
Rzecz w tym, że Fila Brazillia pamięta, że w historii było wiele okresów, w których muzyka pop była zarówno wymagająca, jak i popularna. To ich wspólne poczucie nadziei, historii i humoru zainspirowało Filę do założenia własnej wytwórni 23, która wydała siódmy album w 1999 roku i doprowadziła ich do stworzenia Jump Leads, które ma się ukazać na początku 2002 roku.
To samo dotyczy podejścia Cobby'ego i Fila do DJingu. Posłuchaj ich nowej płyty CD z miksem „Another Late Night", która pięknie porusza się wśród dźwięków Marvina Gaye, Mr. Scruffa, Beta Band, Briana Eno, Kelis i innych – dla posmakowania. Podobnie jak ja, Cobby ma mało czasu dla DJ-ów o wyjątkowych poglądach. „Zby fila electrove t często jest tak:„ Chcemy po prostu mnóstwo elementów układanki, które ładnie do siebie pasują. Daj nam modułową muzykę "- prycha. „Ważne jest, abyśmy pamiętali te kasety, które zrobiliśmy dla naszych przyjaciół, kiedy dorastaliśmy, tę postawę, po prostu tę piękną różnorodność. Prawdziwi ludzie w domu mają kolekcje z wieloma różnymi rzeczami, ale kultura DJ-ów sugeruje, że każdy powinien być Specjalista. Po prostu uważam to za nabrzmiałe. Chcę być podekscytowany, zaskoczony i zdumiony przez DJ-a!  |
|